CHOSEFORMER COLLABORATORSEnrico Leonardi

Enrico Leonardi

foto Enrico Leonardi PhD Student

Dept. Electronics Engineering
Univ. of Rome "Tor Vergata"
via del Politecnico 1, 00133 Roma (Italy)

Enrico Leonardi was born on july 4th 1979 in Sorrento (Na).
He obtained in 07/november/2005 the laurea degree cum laude in electronic engineering at the university of "Tor Vergata" in Rome with a thesis on "dsc solar cell". Since November 2006 he is a Ph.D. student at the same university. He is working on sealing and ageing test of dye sensitized solar cells.